2014-03-21
CAMBRIDGE ENGLISH ZAPRASZA NAUCZYCIELI JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Cambridge English Language Assessment, instytucja tworząca uznane egzaminy językowe, zaprasza nauczycieli języka angielskiego na konferencje w formie warsztatów. Tematem spotkań będzie zmiana formatu egzaminów - nauczyciele poznają nowe typy zadań i otrzymają odpowiednie materiały. Gośćmi specjalnymi spotkania będą autorzy podręczników wydawnictwa Cambridge University Press: Bob Obee, Johanna Stirling oraz Jeremy Day.
- Zmiany w egzaminach certyfikujących Cambridge English wprowadzane są cyklicznie jako wynik regularnych przeglądów i badań w zakresie nauczania języków obcych i oceny ich poziomu. Przygotowanie każdego zadania egzaminacyjnego Cambridge English jest efektem dwuletniej pracy zespołu ok. 200 ekspertów: językoznawców i konsultantów – mówi Arkadiusz Jaworski z Cambridge English Language Assessment – Celem tych działań jest dostosowanie egzaminów do wymogów współczesności i rozwoju języka tak, aby niezmiennie stanowiły obiektywne potwierdzenie umiejętności kandydatów, wykorzystujących certyfikaty przy rekrutacji i na uczelniach wyższych.
Konferencje odbędą się w pięciu miastach:
Każdy uczestnik otrzyma nieodpłatnie zestaw materiałów konferencyjnych (w tym najnowszą publikację Cambridge University Press, przygotowującą do nowych egzaminów) oraz certyfikat uczestnictwa w szkoleniu.
Ruszyła rejestracja na konferencję - wstęp wolny po potwierdzeniu udziału przez przesłanie na adres cambridge@cambridge.org.pl imienia i nazwiska (w tytule „konferencja w Gdańsku / Poznaniu / Warszawie / Krakowie / Katowicach”).
Informacje o Cambridge English Language Assessment:
- to instytucja tworząca wiodące egzaminy dla osób uczących się języka angielskiego i nauczycieli tego języka. Jest częścią Uniwersytetu Cambridge. Co roku ponad 4 mln osób w 130 krajach zdaje egzaminy Cambridge English - certyfikaty są uznawane przez przeszło 15 000 instytucji: pracodawców, uczelni, agend rządowych (w tym 400 w Polsce). Dalsze informacje: http://www.cambridgeenglish.org/pl/