AWANS INFORMACJE FORUM Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Marzena Buchart, 2018-11-16
Kielce

Zawodowe, Ćwiczenia

test powtórzeniowy - usługi gastronomiczne

- n +

Imię i nazwisko .............. Ocena ..........

1. Podaj definicję usługi gastronomicznej
.......................................................
2. Wymień usługi świadczone przez zakład gastronomiczny
a) ..............
b) ..............
c) ..............

3.Do usług uzupełniających świadczonych przez zakład gastronomiczny należą:
a) sprzedaż towarów handlowych i napojów
b) organizacja przyjęć i sprzedaż posiłków na wynos
c) sprzedaż wyrobów cukierniczych i napojów
d) sprzedaż posiłków i organizowanie występów

4. Zakłady gastronomiczne zaliczane do sieci zakładów otwartych to:
a. restauracje, stołówki szkolne
b. bary mleczne, stołówki przedszkolne
c. restauracje, bary przekąskowe

5. Do zakładów typu uzupełniającego należą:
a) bistro, piwiarnia
b) jadłodajnia, winiarnia
c) kawiarnia, cukiernia
d) restauracja, lodziarnia

6. Do punktów gastronomicznych zaliczamy:
a. restauracje
b. bufety
c. bary przekąskowe

7. Jadłodajnia jest zakładem zbiorowego żywienia, w którym nie podaje się:
a. dań gorących
b. deserów
c. napojów alkoholowych

8. Dokonaj charakterystyki zakładów gastronomicznych uwzględniając typ, obsługę, świadczone usługi żywieniowe i uzupełniające
a) restauracja ........................................................................................................................................................................
b) bistro................................................................................................................
c) smażalni.........................................................................................................................................................................

9.Do gastronomii hotelowej zaliczmy:
a) bar pomocniczy
b) bar aperitif
c) koktajlbar

10.Oferta usług gastronomicznych powinna zawierać:
a) .................
b) .................
c) .................
d) .................
e) .................

11.Funkcje promocji usług
a) .................
b) .................
c) .................

12.Do narzędzi promocji nie zaliczamy:
a) reklamy
b) public relations
c) sprzedaży osobistej
d) kanałów bezpośrednich

13.Do środków reklamy zewnętrznej zaliczamy:
a) reklamę mobilną
b) broszury
c) katalogi
d) kino

14.Do usług uzupełniających świadczonych przez zakład gastronomiczny należą:
a) sprzedaż towarów handlowych i napojów
b) organizacja przyjęć i sprzedaż posiłków na wynos
c) sprzedaż wyrobów cukierniczych i napojów
d) sprzedaż posiłków i organizowanie występów

15.Do środków reklamy drukowanej zaliczamy:
a) .................
b) .................
c) .................
d) .................

16. Wyjaśnij pojęcia
a) logotyp- ..................................
b) monogram- ..................................
..................................


Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.