Katalog
-> Dla nauczyciela -> Język polski -> Scenariusze
- Bożonarodzeniowy kolaż słowno-muzyczny KATARZYNA AGNIESZKA PISULA
- Campo di Fiori - scenariusz lekcji języka polskiego w gimnazjum Justyna Małysiak
- Cechy tajemniczego ogrodu - powtórzenie wiadomości o przymiotniku Małgorzata Barć
- Chcemy, aby dziewczynka z zapałkami była szczęśliwa - scenariusz lekcji w klasie IV na podstawie baśni H.CH. Andersena Renata Skrucha
- Chłopcy z Placu Broni Ewa Zając
- Chłopi - charakterystyka bohaterów Aleksandra Cichoń
- Chłopi Władysława Stanisława Reymonta Joanna Błaut
- Chory Kotek - wg utworu St. Jachowicza (scenariusz) Grażyna Stalmirska
- Cierpienie i rozpacz, wiara i nadzieja w poezji Jana Twardowskiego. Krystyna Stobierska
- Co dają nam książki? - scenariusz zajęć dla klasy I Bożena Szybko
- Co kraj to obyczaj... - konspekt lekcji Jolanta Kozerska
- Co nieco o teatrze starożytnym. Scenariusz lekcji jęz. polskiego w gimnazjum oparty na metodzie WebQuest - wykorzystanie technologii informatycznej Urszula Gąsiorowska
- Co powinniśmy wiedzieć o "Don Kichocie" Cervantesa? Edyta Dekasińska
- Co robisz, człowieku, ze swą wolnością? Scenariusz lekcji poświęconej meandrom ludzkiej wolności Danuta Pietrzak
- Co się działo w karczmie Rzym? - nagrywamy słuchowisko radiowe na podstawie "Pani Twardowskiej" Adama Mickiewicza Barbara Badziągowska
- Co się śniło Bajdale? - czyli jak człowiek walczy ze złem Jolanta Niżnikowska
- Co to jest tolerancja? Czy jesteśmy tolerancyjni? - scenariusz lekcji Ewa Filipowicz
- Co Ty wiesz o Holbeinie? Marta Mroczkowska
- Co wiem na temat liczebnika? Marta Puza
- Co z dawnego obrzędu weselnego zostało zachowane w opowiadaniu Sł.Mrożka pt. "Wesele w Atomicach"? Violetta Matych
- Co zrobić, by być szczęśliwym? Co radzą filozofowie... Aleksandra Żętkowska
- Coś ty Mazurom pozostawił, Ildefonsie - scenariusz programu upamiętniającego Rok Gałczyńskiego Elżbieta Zalewska
- Curriculum Vitae Jana Kochanowskiego (scenariusz lekcji) Magdalena Błaszkowska
- Cykl scenariuszy lekcji języka polskiego poświęconych omówieniu powieści J.K.Rowling "Harry Potter i Kamień Filozoficzny" (z załącznikami) Marzena Kozłowska
- Cykl scenariuszy lekcji języka polskiego realizujących treści edukacji filozoficznej w gimnazjum Iwona Gajewska
- Czarowny czas świąt Bożego Narodzenia Klaudia Obrzut
- Czas, miejsce, bohaterowie zdarzenia w baśni Wojciecha Żukrowskiego "Porwanie w Tiutiurlistanie" Barbara Rzadka
- Czego możemy się nauczyć z opowieści "Pinokio"? Scenariusz lekcji z języka polskiego w klasie IV Jolanta Wojtysiak
- Czego uczy nas wiersz Jacka Cygana "Pamiętajcie o lalkach"? Scenariusz zajęć języka polskiego w klasie IV Bożena Bochniak
- Czemu służy przyimek? Mirosława Licau
- Części zdania - powtórzenie. Scenariusz lekcji języka polskiego w klasie V. Agnieszka Kurek
- Człowiek i Bóg w poezji baroku. Mikołaj Sęp-Szarzyński "Sonet IV" Martyna Olejnik
- Człowiek jako wędrowiec przez galaktykę kultur. Czy wykorzenienie z kultury to sposób na osiągnięcie wolności? Analiza utworu "Buszujący w zbożu". Ewa Skrońc-Bielak
- Człowiek, który zmienił świat… SCENARIUSZ UROCZYSTOŚCI POŚWIĘCONEJ PAPIEŻOWI JANOWI PAWŁOWI II Anna Siwek, Lidia Kostrzewa
- Człowiek-przyjaciel-społeczeństwo-wiersze Vaclava Havla „Alfabet dzisiejszego społeczeństwa” i „Alfabet dzisiejszego człowieka”. Ewa Prajwowska
- Czy bohater dynamiczny ma adhd? O przemianie Bilba Bagginsa (Hobbit J.J.R. Tolkiena) Martyna Olejnik
- Czy Hans Kloss czytał Konrada Wallenroda? Scenariusz lekcji języka polskiego. Anita Streich
- Czy istnieje odpowiedzialność mistrza za dzieło?- na podstawie tekstu G. B. Shaw "Profesor Higgins i jego Galatea" - scenariusz lekcji języka polskiego w klasie III gimnazjum. Barbara Loch
- Czy język polski jest jednolity? - o dialektach i gwarach Elżbieta Szeleszczyk
- Czy kobiety romantyczne są wśród nas? Elżbieta Tyniecka
- Czy Leszka i Mieszka łączyła prawdziwa przyjaźń? SCENARIUSZ ZAJĘĆ OTWARTYCH Z JĘZYKA POLSKIEGO. Aleksandra Mikulska
- Czy łatwo pisać o miłości? O uczuciach w "Syzyfowych pracach" Stefana Żeromskiego Agnieszka Prusek
- Czy Mickiewicz kłamał? "Reduta Ordona" Adama Mickiewicza Martyna Olejnik
- Czy można liczyć na drugiego człowieka? - przypowieść "O miłosiernym Samarytaninie" Aleksandra Żętkowska
- Czy należy wierzyć reklamom? Scenariusz lekcji z języka polskiego w klasie I gimnazjum. Beata Romańczuk
- Czy naprawdę tacy jesteśmy? - "List do ludożerców" Tadeusza Różewicza Sylwia Kasprzyk-Cichoń
- Czy podobają się nam cechy charakteru, usposobienia i intelektu Ani Shirley? Małgorzata Barć
- Czy poeta jest czarodziejem słów? Scenariusz lekcji języka polskiego w klasie V szkoły podstawowej Ewa Szubart
- Czy rzeczywiście „najgorsze w tej ortografii jest to, że mnóstwo trzeba na pamięć wykuć”? Aleksandra Kanios-Kita
- Czy samotni powinni być „skazani” na samotność? Program pomocy dla Raskolnikowa. Edyta Buff
<< [ 1 ][ 2 ][ 3 ][ 4 ][ 5 ][ 6 ][ 7 ][ 8 ][ 9 ][ 10 ][ 11 ][ 12 ][ 13 ][ 14 ][ 15 ][ 16 ][ 17 ][ 18 ][ 19 ][ 20 ][ 21 ][ 22 ] >> (od 201 do 250 z 1080)
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |