Katalog Iwona Chrząstek, 2011-05-29 Hrubieszów Zajęcia pozaszkolne, Scenariusze Scenariusz konkursu "Wybory Miss Szkoły"WYBORY MISS SZKOŁY MAJA Witamy serdecznie na długo oczekiwanych wyborach Miss Szkoły 2008. O tytuł najsympatyczniejszej ubiegać się będzie 20 naszych koleżanek – uczennic klas IV, V i VI wytypowanych przez swoich rówieśników. MAGDA To zaszczytne wyróżnienie przyznamy osobie, która wykaże się wiedza i inteligencją, MAJA urodą i dobrym gustem, MAGDA pewnością siebie i skromnością, MAJA jednym słowem przyznamy osobie wyjątkowej. Zadania, którym będą musiały sprostać nasze kandydatki, pomogą nam wyłonić taką właśnie osobę. Poza tym zależy nam na wspólnej zabawie. MAGDA Przywitajmy brawami szanowne jury w składzie: ……………………………….. ……………………………… ………………………………….. ………………………………… ………………………………….. ………………………………… Jury prosimy o systematyczne uzupełnianie kart do punktacji, przydzielając dziewczętom oceny w skali od 1 do 5. MAJA Powitajmy teraz brawami nasze kandydatki, które zaprezentują nam swoje umiejętności taneczne. TANIEC MAGDA Poznajmy je teraz bliżej. Prosimy dziewczęta o krótką prezentację. Zapraszamy kandydatkę nr 1. Dziękujemy. Zapraszamy kandydatkę nr 2…… MAJA Przed nami kolejna konkurencja wymagająca od dziewcząt wykazania się zręcznością, sprytem i pomysłowością. Zobaczmy jak poradzą sobie nasze kandydatki z niełatwą umiejętnością wiązania krawata, tak by stał się on ozdobą męskiej garderoby, a jednocześnie nie stał się węzłem gordyjskim. MAGDA Może któraś z kandydatek zaprezentuje nam nowy sposób wiązania krawata? Zapraszamy na środek 5(pięciu ) chłopców i pierwsze kandydatki z numerami od 16 do 20. MAJA O ilości przyznanych punktów decydować będzie nie tylko sposób w jaki to zrobią, ale i kto zrobi to najszybciej. Po wykonaniu zadania prosimy kandydatki o podniesienie ręki. Uwaga, gotowe, start! Dziękujemy, prosimy jury o przyznanie punktów. Zapraszamy kandydatki z numerami od 11 do 15 (od 6 do 10, od 1 do 5 ). MAJA Czy równie dobrze jak z męską garderobą poradziłyby sobie nasze kandydatki z technicznymi elementami zainteresowań swoich kolegów? Dziewczęta odpowiedzą teraz na pytania przygotowane przez chłopców, rozszyfrowując tajemniczo brzmiące nazwy tulejek, gwintów, przekładek, płaskowników… MAGDA Płaskowników? Czy to buty na płaskim obcasie? MAJA Przekonajmy się. Zapraszamy kandydatkę nr 1 i prosimy o wybór pytania. Zapraszamy kandydatkę nr 2…. MAGDA Dziękujemy dziewczętom (rozchodzą się na boki).Powróćmy może do bardziej dziewczęcych umiejętności naszych kandydatek. Obejrzyjmy je jeszcze raz w przygotowanym tańcu. Jury prosimy o nagrodzenie umiejętności tanecznych naszych kandydatek poprzez przyznanie punktów. MAJA Dziękujemy dziewczętom (rozchodzą się na boki). Przed podjęciem ostatecznej decyzji po raz ostatni obejrzyjmy ubiegające się o tytuł Miss kandydatki. Kandydatki z numerem 1 i numerem 2……… MAGDA Oglądając zmagania się dziewcząt wszyscy na pewno świetnie się bawiliśmy. Nagrodźmy je więc brawami. BRAWA Jury zapraszamy do podsumowania punktacji i podjęcie ostatecznej decyzji. MAJA Wszystkich zapraszamy do dalszej zabawy. Wyświetleń: 3493
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |