![]() |
![]() |
Katalog Hanna Lis, 2013-05-31 Toruń Zajęcia zintegrowane, Plany pracy Plan pracy nauczycieliPlan pracy zespołu nauczycieli klasy III na rok szkolny 2011/2012 W skład zespołu wchodzą: wychowawca klasy - Hanna Lis nauczyciel języka angielskiego - X Y nauczyciel religii - A D nauczyciel informatyki - H M L.p. Planowane działania 1. Analiza doboru programów nauczania i podręczników, stworzenie kryteriów doboru programów i podręczników 2. Analiza wyników sprawdzianów wewnętrznego i zewnętrznego, przekazanie informacji pozostałym nauczycielom, 3. Uwzględnienie wniosków w planowanej pracy dydaktycznej 4. Sprawdzenie wyposażenia uczniów w podręczniki i przybory szkolne 5. Analiza opinii i orzeczeń – określenie form pracy, sposobu sprawdzania poziomu opanowanej wiedzy i umiejętności, dostosowania wymagań, 5. Dokumentowanie pracy zgodnie z przyjętymi wymogami: zapisy w dziennikach, notatki w dzienniku wychowawcy itp. 6. Obserwacja zespołu klasowego w celu poznania istniejących problemów wychowawczych – zgłaszanie niepokojących sygnałów, odnotowywanie, przekazywanie informacji wychowawcy, gromadzenie wyników osiągnięć i prac w indywidualnych teczkach uczniów. 7. Zasięganie informacji u nauczycieli o pracy całego zespołu. Z pomocą nauczycieli przedmiotowych zapobieganie i eliminowanie przejawów niepowodzeń szkolnych (Objęcie indywidualną opieką uczniów wymagających pomocy, zorganizowanie spotkań z rodzicami.) 8. Koordynowanie działań wychowawczych nauczycieli wobec ogółu uczniów 9. Wspólne ustalenie planu pomocy uczniom słabym, drugorocznym i zaniedbanym środowiskowo. 10. Przeprowadzenie lekcji koleżeńskich o tematyce wychowawczej. 11. Przekazywanie i uświadomienie nauczycielom wszelkich problemów i zagrożeń wynikających z analizy pracy wychowawczej 12. Modyfikowanie swojego planu pracy wychowawczej i analizowanie swoich sukcesów i porażek wychowawczych. 13. Współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną w Chełmży, konsultacje, pomoc w rozstrzyganiu wątpliwości pedagogicznych. 14. Wypełnianie wniosków do PPP- dostarczenie szczegółowych informacji dotyczących właściwych uczniów. 15. Organizowanie zajęć dydaktyczno- wyrównawczych i specjalistycznych organizowanych dla uczniów mających trudności w nauce oraz zajęć wspomagających rozwój dzieci z zaburzeniami rozwojowymi. 16. Egzekwowanie obowiązku noszenia przyborów szkolnych i schludnego wyglądu 17. Eliminowanie wśród uczniów przejawów przemocy i niewłaściwego zachowania. Wdrożenie punktowej oceny zachowania uczniów opr .H.LIS Wyświetleń: 729
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |