Katalog Wiesława Gajo, 2014-05-13 Mrągowo Bożena Domitrz Zajęcia zintegrowane, Scenariusze Czy Warszawa zawsze była stolicą Polski? - scenariusz zajęćKlasa II Krąg tematyczny: Czy Warszawa zawsze była stolicą Polski? Temat dnia: Ważne miejsca w stolicy Cel ogólny: Poznanie ważnych miejsc stolicy. Cele operacyjne: Uczeń: czyta ze zrozumieniem podany tekst udziela odpowiedzi na pytania układa zdania tworząc logiczną całość przepisuje poprawnie tekst rozumie treść polecenia wykonując zadanie matematyczne osiąga sprawność w dodawaniu i odejmowaniu w zakresie 30 układa i rozwiązuje proste zadanie tekstowe na porównywanie różnicowe typu: o tyle, starszy, o tyle, młodszy śpiewa piosenkę „Stolice Polski” zna krok podstawowy poloneza i krakowiaka CZĘŚĆ WSTĘPNA: 1. Powitanie gości. Piosenka „Powitanka” 2. Wprowadzenie do tematu: poćwiczymy teraz dodawanie i odejmowanie. Policzcie w pamięci i podajcie liczby: • o 6 większą od 9 • o 4 mniejszą od 12 • o 5 większą 21 • o 3 mniejszą od 30 Jakie działania wykonywaliście w myśli, żeby obliczyć liczbę o tyle większą od danej i o tyle mniejszą od danej. 3. Rozwiązywanie i układanie zadania na porównywanie różnicowe. Zad1s.72 • analiza treści zdania i rozwiązanie metodą analityczną Co mówią dzieci? Co musimy obliczyć ? Co musimy wiedzieć , żeby to obliczyć? Jak to obliczymy? Przedstawcie rozwiązanie na grafie, zapiszcie formułę i odpowiedź. Zadanie 2, 3 s. 72 • analiza treści zdania i rozwiązanie metodą analityczną Czego nie wiemy w zadaniu ? Jakie pytanie możemy zadać? Jaka jest różnica wieku między dziećmi? O ile lat Agatka Jest młodsza od Filipa? O ile lat Filip jest starszy od Agatki? Wyświetleń: 415
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |