![]() |
![]() |
Katalog Anna Kwolek, 2016-05-31 Kombornia Zajęcia przedszkolne, Plany rozwoju zawodowego PROJEKT PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO NA STOPIEŃ AWANSU NA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGOPROJEKT PLANU ROZWOJU ZAWODOWEGO NAUCZYCIELA MIANOWANEGO NA STOPIEŃ AWANSU NA NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO Anna Kwolek nauczyciel wychowania przedszkolnego Okres stażu: 2 lata i 9 miesięcy: od 02.09.2013 r. do 31.05.2016 r. Celem podejmowanego stażu jest przygotowanie do wszczęcia postępowania kwalifikacyjnego na stopień awansu zawodowego nauczyciela dyplomowane-go. 1. § 8 ust. 2 pkt. 1 Zadanie: Uzyskanie pozytywnych efektów w pracy dydaktycznej, wychowawczej lub opiekuńczej na skutek wdrożenia działań mających na celu doskonalenie pracy własnej i podniesienie jakości pracy przedszkola. Formy realizacji: Wykorzystanie i wdrożenie metod innowacyjnych w pracy z wychowankami min. Metoda projektu, ruchu rozwijającego Weroniki Sherbone, dziecięca matematyka prof. Edyty Gruszczyk – Kolczyńskiej Opracowanie kart badających umiejętności dzieci. Opracowanie ankiet ewaluacyjnych dla rodziców. Włączenie się i realizacja programu „Czytające przedszkola” w ramach kampanii „Cała Polska Czyta dzieciom” Organizowanie systematycznych spotkań z rodzicami połączonych z pedagogizacją. 2. § 8 ust. 2 pkt. 2 Zadanie: Wykorzystanie w pracy technologii informacyjnej i komunikacyjnej. Formy realizacji: Korzystanie z komputerowych programów edukacyjnych tworząc i opracowując wszelki dorobek zawodowy Stosowanie i wykorzystywanie Internetu w pracy zawodowej. Przygotowanie kart pracy dla dzieci na różnych poziomach z uwzględ-nieniem ich indywidualnego rozwoju. Tworzenie prezentacji multimedialnych. Wykonanie dyplomów, zapro-szeń na uroczystości przedszkolne, podziękowań, itp. Przygotowywanie materiałów niezbędnych na spotkania z rodzicami. Opracowywanie w formie elektronicznej scenariuszy zajęć, uroczystości przedszkolnych. 3. § 8 ust. 2 pkt. 3 Zadanie: Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami w tym przez prowadzenie otwartych zajęć w szczególności stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć dla nauczycieli w ramach wewnątrz szkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć. Formy realizacji: Umieszczenie pomocy dydaktycznych w biblioteczce przedszkolnej do wykorzystania przez innych nauczycieli. Przygotowywanie i przedstawianie referatów na posiedzeniach zespołów przedmiotowych. Opublikowanie w portalu internetowym „Planu rozwoju zawodowego”, sprawozdań z planu rozwoju zawodowego Udostępnianie koleżankom swojego warsztatu pracy – scenariusze za-jęć, pomoce dydaktyczne. Dzielenie się swoją wiedzą zdobytą na różnych formach doskonalenia zawodowego z innymi nauczycielami przedszkola. Działania związane z pełnieniem funkcji opiekuna świetlicy 4. § 8 ust. 2 pkt. 4a Zadanie: Opracowanie i wdrożenie programu działań edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, pomocą społeczną lub po-stępowania w sprawach nieletnich. Formy realizacji: Udział w współtworzeniu ogólnoszkolnego Programu Wychowawczego § 8 ust. 2 pkt. 4c Zadanie: Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dy-daktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych. Formy realizacji: Współpraca nauczyciela i wychowanków z różnymi instytucjami Zorganizowanie przedszkolnego konkursu o tematyce zdrowotnej. Organizowanie wycieczek krajoznawczych i dydaktycznych. Propagowanie wśród dzieci i rodziców akcji „Cała Polska czyta dzie-ciom” Współpraca z Policją w celu zapewnienia dzieciom bezpieczeństwa w domu, na podwórku i na drodze. Udział w zewnętrznych konkursach plastycznych. Organizowani imprez, uroczystości szkolnych dla dzieci i rodziców § 8 ust. 2 pkt. 4e Zadanie: Wykonywanie zadań na rzecz oświaty, pomocy społecznej lub postępowania w sprawach nieletnich we współpracy z innymi osobami, instytucjami samo-rządowymi lub innymi podmiotami. Formy realizacji: Współpraca z Biblioteką Szkolna i Publiczną Udział w akcji „Sprzątanie świata”. Współpraca z pedagogiem szkolnym § 8 ust. 2 pkt. 4f Zadanie: Uzyskanie innych znaczących osiągnięć w pracy zawodowej. 5.§ 8 ust. 2 pkt. 5 Zadanie: Umiejętność rozpoznawania i rozwiązywania problemów edukacyjnych, wy-chowawczych lub innych z uwzględnieniem specyfiki typu szkoły, w której nauczyciel jest zatrudniony. Opracowanie opisu i analizy dwóch przypadków rozpoznawania i roz-wiązywania problemów edukacyjnych, wychowawczych lub innych. Rozpoznawanie i rozwiązywanie problemów edukacyjnych lub wycho-wawczych z wykorzystaniem własnych kompetencji i materiałów oraz z zastosowaniem procedur obowiązujących w prawie oświatowym. Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |