Katalog Izabella Czaplińska, 2016-06-28 Olsztyn Matematyka, Arkusze Arkusz konspektuARKUSZ OBSERWACJI DIAGNOZUJĄCEJ Cel obserwacji: rozwiązanie zadań – pole figury Data obserwacji: 24.05.2016 r. przedmiot: matematyka, klasa: V imię i nazwisko nauczyciela: Izabella Czaplińska Forma zajęć: ćwiczeniowa Metoda prowadzenia zajęć: praca w grupach Lp Czynności / zachowania ucznia wskaźniki świadczące o opanowaniu przez uczniów badanej umiejętności ocena obserwatora ocena nauczyciela 1. Zna wzory i oblicza zadania na pole prostokątów 2. Zna wzory i oblicza zadania na pole kwadratów 3. Zna wzory i oblicza zadania na pole równoległoboków 4. Zna wzory i oblicza zadania na pole rombów 4. Zna wzory i oblicza zadania na pole trójkątów 6. Zna wzory i oblicza zadania na pole trapezów Ocena w skali: 1 ÷ 6 , gdzie: 1 - nieopanowana umiejętność,…………………………….. 2 - opanowane podstawowe elementy umiejętności,……………… 3 - opanowana , ale wykonywana z pomocą nauczyciela,……… 4 - wykonywana samodzielnie z dopuszczalnym 10 % błędem,.. 5 - opanowana w 100 % i utrwalona w działaniu. ……………... Załącznikiem do arkusza są karty ćwiczeń, kontroli, ewaluacji, testy wypełnione przez uczniów w czasie zajęć i po zajęciach. W oparciu o wyniki w załącznikach i wyniki obserwacji sporządzana jest poniżej uogólniona ocena stopnia opanowania umiejętności. Spostrzeżenia i uwagi obserwatora ( uogólniona ocena opanowania umiejętności) : Zalecenia do pracy z zespołem klasowym. Kolejne planowane badanie umiejętności: .................................................. Podpis nauczyciela Podpis obserwatora Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |