Katalog Sylwia Dudanowicz, 2018-05-18 Olecko Język polski, Plany pracy INDYWIDUALNY PROGRAM POMOCYZ JĘZYKA POLSKIEGOINDYWIDUALNY PROGRAM POMOCYZ JĘZYKA POLSKIEGO CELE: Udzielanie uczniowi pomocy w opanowaniu materiału zaległego, jak też i bieżącego. Uzupełnienie braków wiadomości i umiejętności w zakresie wymagań edukacyjnych na ocenę dopuszczającą. Informowanie ucznia i rodziców o poziomie jego osiągnięć edukacyjnych oraz o trudnościach i postępach w tym zakresie. Zwiększenie zaangażowania rodziców w pomoc uczniowi. Motywowanie ucznia do systematycznej nauki. ZADANIA: Umożliwienie uczniowi uzupełnienie i zaliczenie materiału z I semestru. Zmobilizowanie ucznia do systematycznej pracy. Indywidualna praca z uczniem. Systematyczny kontakt rodziców (prawnych opiekunów) z nauczycielem. SPOSOBY REALIZACJI: 1. Uczeń do 1 marca musi zaliczyć materiał z I semestru. 2. Raz w miesiącu uczeń sam zgłasza się do odpowiedzi ustnej z trzech ostatnich tematów (pięć razy w semestrze). Uczeń może być pytany na zajęciach obowiązkowych lub, jeżeli wyrazi taka chęć, na zajęciach dodatkowych. 3. Raz w miesiącu uczeń wykonuje dodatkową pracę domową zadaną przez nauczyciela ( pięć prac w semestrze). 4. Uczeń jest zobowiązany do poprawy w ciągu dwóch tygodni ocen niedostatecznych z dyktand, testów i prac klasowych. 5. Nauczyciel organizuje dodatkowe zajęcia mające na celu uzupełnienie wiadomości i umiejętności. Uczeń aktywnie uczestniczy w tych zajęciach: 6. Raz w miesiącu rodzice (osobiście lub telefonicznie) kontaktują się nauczycielem oraz podpisują arkusz poprawy. Nauczyciel przekazuje im informacje o postępach ucznia w nauce, ewentualnych trudnościach i sposobach pomocy uczniowi. Kijewo, 21.01.2014r. ................................... ......................................................... podpis rodzica podpis ucznia Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |