AWANS INFORMACJE Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Anna Gawińska, 2021-05-25
Częstochowa

Język angielski, Scenariusze

Kodowanie na angielskim w przedszkolu- scenariusz zajęć

- n +

Scenariusz zajęć "Let's cook"
1. Cel ogólny zajęć: Utrwalenie poznanego słownictwa poprzez pracę z narzędziami multimedialnymi opartymi na metodzie kodowania.
2. Cele szczegółowe: Dziecko:
• Potrafi uzupełniać ciągi i dopasowywać brakujące elementy bazując na poznanym słownictwie w zakresie obszaru leksykalnego artykuły żywieniowe.
• Poznaje pracę i zasadę działania aplikacji skanowania kodów qr
• Utrwala nazwy kolorów i liczby w zakresie 5.
3. Treści programowe: Obszar leksykalny artykuły, żywnościowe, kolory, liczby w zakresie od 1-5.
4.Metody pracy: Audiowizualna, TPR, kodowanie
5. Przebieg zajęć :
1. Przywitanie według schematu zajęć piosenką „Hello everyone” oraz zabawą integrującą grupę „How do you do?’

2. Przywitanie z sylwetą kota, wprowadzenie do tematu zajęć poprzez zabawę „What’s next?” – uzupełnianie ciągów, szeregowanie i utrwalenie nazw artykułów żywieniowych przedstawionych w formie obrazków. /Np. cheese-tomato-cheese-tomato... .

3. Zabawa „Mess in the kitchen”- W kuchni nastąpił bałagan, kotek zgubił swoje produkty na pizzę. Pomóż mu je odnaleźć. Użyj magicznego spray'a odnajdź na planszy miejsce ukrytego kodu. (dzieci pryskają wodą na ręczniki papierowe i pokazuje im się ukryty kod np. czerwona kropka i nr 5, odszukują na planszy kartę z kodem qr)Zeskanuj kod i połóż wybrany produkt na talerzyku. W kodach ukryte są nazwy produktów utrwalanych podczas zajęć: salami, ser, pomidory, brokuł, sos, cebula, pieczarki, naleśniki. Dzieci próbują odpowiedzieć na pytanie co nie pasuje? (Odpowiedź: naleśniki bo są słodkie i nie są składnikami pizzy). W ostatnim kodzie ukryta jest piosenka nawiązująca do tematu zajęć „Do you like broccoli?’.

4. Zabawa ruchowa- Pytanie dzieci o preferencje żywieniowe podanych produktów. Dzieci zajmują wskazane miejsce wedle własnych preferencji żywieniowych. / Utrwalanie struktury i odpowiedź na pytanie Do you like…? Yes, I do, No, I don’t/

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.