![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
AWANS | INFORMACJE | Dla nauczyciela | Dla ucznia | LOGOWANIE |
![]() |
![]() |
Katalog Elżbieta Gawęda, 2022-06-20 Sieraków Język angielski, Plany rozwoju zawodowego Plan rozwoju zawodowego język angielskiPLAN ROZWOJU ZAWODOWEGO mgr ELŻBIETY G. nauczyciela mianowanego W SZKOLE PODSTAWOWEJ IM. ………….. UBIEGAJĄCEGO SIĘ O STOPIEŃ ZAWODOWY NAUCZYCIELA DYPLOMOWANEGO Data rozpoczęcia stażu – 01.09.2019 r. Przewidywana data zakończenia stażu – 31.06.2022 r. Podstawa prawna opracowania: Rozdział 3a ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. - Karta Nauczyciela (Dz. U. z 2018 r. poz. 967) Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z 26 lipca 2018 r. w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli (Dz. U. z 2018 r. poz. 1574) § 8 ust. 3 pkt 1 Rozporządzenia Umiejętność wykorzystania w pracy metod aktywizujących ucznia oraz narzędzi multimedialnych i informatycznych, sprzyjających procesowi uczenia się 1.Stosowanie nowoczesnych metod pracy. Prowadzenie zajęć z uczniami z wykorzystaniem metod: burza mózgów, drama, metoda projektu, stacje zadaniowe, gry dydaktyczne itp. Organizacja zajęć z udziałem native speakerów. Zastosowanie e-learningu w pracy z uczniem, wymiana informacji z grupą poprzez urządzenia do komunikacji online 2.Zdobywanie nowej wiedzy i doskonalenie umiejętności posługiwania się technologią komputerową i informacyjną Samodoskonalenie oraz uczestniczenie w różnych formach doskonalenia z zakresu technologii komputerowej i informacyjnej. Tworzenie stron www, umieszczanie materiałów na kanale Youtube i platformie Twinspace 3.Wykorzystywanie Internetu, urządzeń i programów multimedialnych w pracy dydaktyczno-wychowawczej Korzystanie z komputerowych programów edukacyjnych, e – booków, chmury, awatarów, platformy eTwinning. Prowadzenie lekcji z wykorzystaniem programów multimedialnych, Internetu, aplikacji, Kahoot, Quizlet, Dysku Google, Learning Apps, kody QR, Facebook Korzystanie w czasie zajęć z tablicy multimedialnej. Wykorzystywanie zasobów Internetu w celu uzyskania informacji na temat szkoleń, awansu zawodowego nauczycieli, przepisów i aktów prawa oświatowego, ich aktualizacji. Udział w szkoleniach i konferencjach online. § 8 ust. 3 pkt 2 Rozporządzenia Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem z innymi nauczycielami, w tym przez prowadzenie zajęć otwartych, w szczególności dla nauczycieli stażystów i nauczycieli kontraktowych, prowadzenie zajęć w ramach wewnątrzszkolnego doskonalenia zawodowego lub innych zajęć dla nauczycieli 1.Promowanie własnego warsztatu pracy Przeprowadzenie zajęć otwartych z języka angielskiego dla zainteresowanych nauczycieli. Przeprowadzenie szkolenia podczas posiedzenia rady pedagogicznej 2.Udostępnianie swoich publikacji w Internecie. Opublikowanie własnych materiałów w prasie i w internecie 3.Udostępnianie innym nauczycielom własnych opracowań Opracowanie i udostępnianie nauczycielom scenariuszy zajęć, kart pracy, scenariuszy uroczystości szkolnych. § 8 ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Poszerzenie zakresu działań szkoły, w szczególności dotyczących zadań dydaktycznych, wychowawczych lub opiekuńczych 1.Prowadzenie zajęć pozalekcyjnych. Zajęcie dydaktyczno – wyrównawcze. Prowadzenie zajęć angielskiego koła artystyczno – wokalnego. Przygotowanie uczniów do udziału w konkursach. Rok szkolny 2019/2020 2.Przygotowanie i prowadzenie projektów zewnętrznych Sporządzanie dokumentacji. Zorganizowanie pracy uczniów na terenie szkoły. Kontakt z instytucjami zewnętrznymi. Udział w projektach zewnętrznych wspólnie z klasą w ramach godzin wychowawczych Rok szkolny 2019/2021 3.Prowadzenie zajęć dodatkowych. Organizowanie i udział wraz z uczniami w uroczystościach i imprezach szkolnych. Organizowanie wycieczek wyjazdowych i lokalnych. Okres stażu 4.Udział w ogólnopolskich programach, akcjach, warsztatach oraz kampaniach społecznych Program English Teaching - udział w projekcie English Teaching Activities (ETAs) Akcje charytatywne Inne związane z kierunkami polityki MEN na dany rok § 8 ust. 3 pkt 4 lit. a Rozporządzenia Opracowanie i wdrożenie programu, innowacji lub innych działań dydaktycznych, wychowawczych, opiekuńczych lub innych związanych z oświatą, powiązanych ze specyfiką szkoły, w szczególności na rzecz uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi 1.Opracowanie i wdrożenie programu zajęć pozalekcyjnych Opracowanie i realizacja programu zajęć angielskiego koła artystyczno-wokalnego. Rok szkolny 2019/2020 2.Opracowanie i wdrożenie innowacji pedagogicznej Opracowanie i wdrożenie innowacji pedagogicznej. Rok szkolny 2021/2022 3.Opracowanie programu zajęć dodatkowych Opracowanie i wdrożenie programu zajęć języka angielskiego dla dzieci ze specyficznymi trudnościami, w tym zagrożonymi ryzykiem dysleksji. Rok szkolny 2021/2022 § 8 ust. 3 pkt 4 lit. b Rozporządzenia Wykonywanie zadań opiekuna stażu, opiekuna praktyk pedagogicznych, nauczyciela-doradcy metodycznego, przewodniczącego zespołu nauczycieli, koordynatora wolontariatu, koordynatora projektu, kuratora społecznego, egzaminatora okręgowej komisji egzaminacyjnej, rzeczoznawcy do spraw podręczników, a w przypadku nauczycieli szkół artystycznych – także nauczyciela-konsultanta współpracującego z Centrum Edukacji Artystycznej 1.Pełnienie zadań koordynatora projektu Sporządzanie dokumentacji projektowej Koordynowanie realizacji projektów na terenie szkoły. Współpraca z innymi nauczycielami i uczniami podczas realizacji projektów 2.Uzyskanie uprawnień egzaminatora egzaminu ósmoklasisty Udział w szkoleniu dla kandydatów na egzaminatora egzaminu ósmoklasisty Ukończenie z wynikiem pozytywnym szkolenia, zakończonego egzaminem ze znajomości zasad przeprowadzania i oceniania egzaminu Zgłoś błąd Wyświetleń: 0
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |