AWANS INFORMACJE Dla nauczyciela Dla ucznia LOGOWANIE


Katalog

Joanna WÓJCIK, 2022-08-12
Opole Lubelskie

Język angielski, Konspekty

Konspekt lekcji języka angielskiego kl. III

- n +

KONSPEKT LEKCJI JĘZYKA ANGIELSKIEGO KL. III
Data: 10.05.2021 r.
Klasa: III
Temat lekcji: I like swimming. Nauka nazw dyscyplin sportowych.
Treści z podstawy programowej:
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym zasobem środków językowych dotyczących jego samego i jego najbliższego otoczenia, umożliwiającym realizację pozostałych wymagań ogólnych w zakresie następujących tematów: sport;
2. Uczeń rozumie bardzo proste wypowiedzi ustne, artykułowane wyraźnie i powoli, w standardowej odmianie języka:
• reaguje na polecenia;
• rozumie sens krótkich wypowiedzi, opowiadań, bajek i historyjek oraz prostych piosenek i wierszyków, szczególnie gdy są wspierane np. obrazkami, rekwizytami, ruchem, mimiką, gestami, dodatkowymi dźwiękami;
3. W zakresie wypowiedzi ustnych uczeń:
• powtarza wyrazy i proste zdania;
• tworzy bardzo proste i krótkie wypowiedzi według wzoru, np. nazywa obiekty z otoczenia i opisuje je, nazywa czynności;
4. W zakresie wypowiedzi pisemnych uczeń:
• przepisuje wyrazy i proste zdania;
5. W zakresie reagowania uczeń:
• reaguje werbalnie i niewerbalnie na polecenia;
• zadaje pytania i udziela odpowiedzi w ramach wyuczonych zwrotów;
Cel ogólny: uczeń poszerzy swoje kompetencje dotyczących słownictwa.
Cele szczegółowe:
• Uczeń reaguje na polecenia.
• Uczeń zna słownictwo z zakresu dyscypliny sportowe.
• Uczeń tworzy proste zdania.
• Uczeń współpracuje w grupie.
• Uczeń korzysta z TIK.
Metody:
• ćwiczeniowa
• utrawalające
• techniki multimedialne
Formy pracy:
• zbiorowa
• indywidualna
Środki dydaktyczne: karty obrazkowe, podręcznik, zeszyt ćwiczeń, komputer, monitor dotykowy, gry online – learningapps, wordwall .
Przebieg lekcji:
1. Powitanie, przypomnienie słownictwa z poprzednich lekcji karty obrazkowe lub https://learningapps.org/12018292 .
2. Uczniowie oglądają film, ich zadaniem jest zapamiętanie słówek, które pojawią się w trakcie filmu.
3. Nauczyciel nawiązuje do filmu i podaje temat i cele lekcji.
4. Wykorzystanie kart obrazkowych do wprowadzenia słownictwa. Uczniowie powtarzają słówka za nauczycielem (cicho, powoli, szybko, wesoło, smutno).
5. Nauczyciel używając dwóch kart obrazkowych utrwala słownictwo. Następnie uczniowie odgadują słownictwo na karcie obrazkowej w trakcie powolnego odsłaniania karty przez n-la. Utrwalenie słownictwa przy pomocy zabawy What’s missing?
6. Praca z zeszytem ćwiczeń str. 58 zad. 1 – uczniowie łączą obrazki z odpowiednim napisem. Kolejno podchodzą do tablicy w celu sprawdzenia zadania. .
7. Utrwalenie słownictwa przy pomocy gry https://learningapps.org/display?v=pgjmouabc21
8. Utrwalenie pisowni słówek przy pomocy gry https://learningapps.org/display?v=pgqrsowjt21, uczniowie zapisują wyrazy w zeszytach.
9. Zad. 2/58. Uczniowie śledzą linie i uzupełniają wypowiedzi w dymkach. Nauczyciel zwraca uwagę, na poprawność gramatyczną zdań. Sprawdzenie na tablicy.
10. Ćwiczenia dotyczące kolejności wyrazów w zdaniu. https://wordwall.net/pl/resource/15836278/i-like-surfing. Uczniowie zapisują trzy zdania w zeszycie.
11. Uczniowie dokonują samooceny, zaznaczają na kartach monitorowania odpowiednią buźkę dotyczącą opanowania materiału.
12. Praca domowa wykonaj ponownie zadania na learningapps oraz wordwall. Linki na teams oraz w dzienniku elektronicznym.
Dodatkowo zabawa kalambury lub hungry wolf.

Zgłoś błąd    Wyświetleń: 0


Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione.


BAROMETR


1 2 3 4 5 6  
Oceń artukuł!



Ilość głosów: 0

Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem, poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika, utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy (dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb). Informujemy, że istnieje możliwość określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi. Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.
Dowiedz się więcej.