![]() |
![]() |
Katalog Maria Latopolska Reklama, Program nauczania Rozkład materiału z marketinguRozkład materiału z marketinguSzkoła Policealna dla dorosłych - technik rachunkowościnr programu 341[06]SP/MEN 03.01.2002 Tematy 12 konsultacji zbiorowych I semestr I Istota marketingu 1. Otoczenie rynkowe przedsiębiorstwa 2. Pojęcie marketingu, jego narzędzia i funkcje 3. Orientacja rynkowa jako podstawa marketingu 4. Strategie marketingowe II Badania marketingowe 1. Istota badań marketingowych: pojęcie przedmiot i źródła informacji 2. Typy badań marketingowych, program i dobór jednostek 3. Skalowanie, redukcja i przetwarzanie danych 4. Techniki prezentacji informacji III Strategia produktu 1. Definicje i funkcje produktu w ujęciu marketingowym 2. Wyposażenie produktu i cykl życia produktu 3. Kształtowanie struktury produktu i jego strategii 4. Wprowadzanie nowego produktu na rynek Tematy 3 konsultacji indywidualnych 1. Omówienie tematyki prac kontrolnych oraz zasad ich pisania. Dobór bibliografii. 2. Zapoznanie słuchaczy z zagadnieniami egzaminacyjnymi i omówienie ich 3. Przepisy prawne regulujące działalność marketingową Tematy 8 konsultacji zbiorowych II semestr IV Strategia ceny 1. Funkcje ceny w marketingu i metody ustalania cen 2. Strategie ustalania cen w marketingu i negocjowanie cen 3. Narzędzia wykorzystywane w kształtowaniu strategii cenowych V Dystrybucja towarów w marketingu 1. Istota dystrybucji i jej funkcje 2. Kanały dystrybucji i rodzaje dystrybucji 3. Organizacja fizycznego przebiegu towaru VI Promocja jako narzędzie marketingu 1. Rola promocji w marketingu i jej narzędzia 2. Warianty strategii promocji VII Planowanie działalności marketingowej oraz kontrola planu działań 1. Zasady zarządzania marketingowego i organizacja marketingu w firmie 2. Plan marketingowy i techniki mierzenia efektywności działań marketingowych Tematy 2 konsultacji indywidualnych 1. Omówienie tematyki prac kontrolnych oraz zasad ich pisania. Dobór bibliografii. 2. Przedstawienie problematyki VII rozdziału Rozkład materiału Szkoła Policealna dla dorosłych - technik ekonomista nr programu 2302/T.5.SP/MEN/1997.07.16 Tematy 8 konsultacji zbiorowych I semestr I Istota marketingu 1. Otoczenie rynkowe przedsiębiorstwa 2. Pojęcie marketingu, jego narzędzia i funkcje 3. Orientacja rynkowa jako podstawa marketingu 4. Strategie marketingowe II Badania marketingowe 1. Istota badań marketingowych: pojęcie przedmiot i źródła informacji 2. Typy badań marketingowych, program i dobór jednostek 3. Metody badań marketingowych 4. Techniki prezentacji informacji Tematy 2 konsultacji indywidualnych 1. Omówienie tematyki prac kontrolnych oraz zasad ich pisania. Dobór bibliografii. 2. Zapoznanie słuchaczy z zagadnieniami egzaminacyjnymi i omówienie ich Tematy 16 konsultacji zbiorowych II semestr III Strategia produktu 1. Definicje i funkcje produktu w ujęciu marketingowym 2. Wyposażenie produktu i cykl życia produktu 3. Kształtowanie struktury produktu i jego strategii 4. Wprowadzanie nowego produktu na rynek IV Strategia ceny 1. Funkcje ceny w marketingu 2. Metody ustalania cen w marketingu 3. Strategie ustalania cen w marketingu i negocjowanie cen 4. Narzędzia wykorzystywane w kształtowaniu strategii cenowych V Dystrybucja towarów w marketingu 1. Istota dystrybucji i jej funkcje 2. Kanały dystrybucji 3. Rodzaje dystrybucji 4. Organizacja fizycznego przebiegu towaru VI Promocja jako narzędzie marketingu 1. Rola promocji w marketingu i jej narzędzia 2. Warianty strategii promocji VII Planowanie działalności marketingowej oraz kontrola planu działań 1. Zasady zarządzania marketingowego i organizacja marketingu w firmie 2. Plan marketingowy i techniki mierzenia efektywności działań marketingowych VIII Przepisy prawne regulujące działalność marketingową Tematy 4 konsultacji indywidualnych 1. Omówienie tematyki prac kontrolnych oraz zasad ich pisania. Dobór bibliografii. 1. Przedstawienie problematyki VIII rozdziału 2. Zapoznanie słuchaczy z zagadnieniami egzaminacyjnymi i omówienie ich 3. Omówienie prac kontrolnych Opracowanie: Maria Latopolska Wyświetleń: 5384
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |