![]() |
![]() |
Katalog Aneta Stafińska, 2013-04-16 Wielogłowy Język niemiecki, Scenariusze SCENARIUSZ ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO DLA KLASY I GIMNAZJUMSCENARIUSZ ZAJĘĆ EDUKACYJNYCH Z JĘZYKA NIEMIECKIEGO DLA KLASY I GIMNAZJUM TEMAT LEKCJI: „Das ist meine Familie” CELE PRZEWIDZIANE DO OSIAGNIĘCIA: - uczeń potrafi nazwać członków rodziny - uczeń potrafi określić przynależność METODY I FORMY PRACY: - praca indywidualna - plenum MATERIAŁY DYDAKTYCZNE: - podręczniki - książka ćwiczeń PRZEBIEG LEKCJI: 1. Powitanie, sprawy organizacyjne, sprawdzenie zadania domowego. (plenum) 2. Nauczyciel zwraca uczniom uwagę na wierszyk: Przed słuchaniem i czytaniem dobrze poznać jest zadanie! Nauczyciel rozwiesza planszę z nazwami członków rodziny. Uczniowie przepisują nowe słówka do zeszytu. Uczniowie czytają polecenie ćwiczenia z podręcznika. Następnie analizują wraz z nauczycielem drzewo genealogiczne. Uczniowie czytają dialog i zapisują imiona w drzewie genealogicznym. (plansza z nazwami członków rodziny podręcznik, zad.1, str.38, praca w plenum) 3. Uczniowie czytają ponownie tekst i wpisują nazwy członków rodziny Judith pod fotografiami (podr. zad.2, s.39, praca indywidualna) 4. Uczniowie uzupełniają zdania zgodnie z zadaniem 1. Następnie uzupełniają regułę. (podr. Grammatik 3, str.39, praca indywidualna, praca w plenum) 5. Uczniowie rozwiązują ćwiczenia 8-10 z książki ćwiczeń (książka ćwiczeń, ćwiczenia 8,9,10, str.26, praca indywidualna) 6. Nauczyciel zadaje pracę domową: książka ćwiczeń, ćwiczenie 11, str.27 Wyświetleń: 862
Uwaga! Wszystkie materiały opublikowane na stronach Profesor.pl są chronione prawem autorskim, publikowanie bez pisemnej zgody firmy Edgard zabronione. |